-Ismi Araf - List

-Tentang Ana-

My photo
Big River, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
اللهم انى اعوذ بك من فتنة النار وعذاب النار و فتنة القبر وعذاب القبر ومن شر فتنة الغنى ومن شر فتنة الفقر . Ya Allah aku berlindung dengan Mu dari fitnah api neraka, azab neraka, fitnah qubur dan azab qubur serta keburukan fitnah kekayaan dan keburukan dari fitnah kefaqiran

Tuesday, December 30, 2008

Salamunallahi Alaikum Warahmatuhu Wabarakatuh

Salamun Alaik

First time tulis blog
Masih tidak tahu identiti untuk Blog ini
InsyaAllah ....mungkin idea Coming Soon
Erm..... More to Political Thing
akan D fikirkan
Kira Taaruf lah nie.......

Klik Jika Syg Kan Islam

5 comments:

Anonymous said...

salamullahi alaik...percubaan yang bagus.

Anonymous said...

perlu wujud politik???dalam kehidupan....adakah politik itu kadang2 sendiri nya yang menguatkan fahaman agama seseorang??or agama yang manguatkan fahaman seseorang itu berkenaan politik....can u???

Anonymous said...

adakah seseorang yang berpura-pura itu perlu ada sebab nya...atau
ada sebab yang tertentu barulah seseorang itu berpura2?
can u?

Anonymous said...

belum tetntu yang buruk itu busuk....
kalau dan buruk...wangi pun orang takkan pandang betul tak???
macam khidupan......can u???

nuwairahsafwa said...

salam..
ana baru kat blog nta ni..
baru jmpe...
hmm penulisan yg bgs..
hebat..
ana pon xtau cter tntg adenye org yg menolak untk mmpercayai azab kubur ni...
emm mgkin dia xbnar2 fhm..
mgkin dia dgr atau tahu dr sbelah pihak je...
xambk pndangan org lain or xbyk bc buku2 tntg kebenaran azab kubur..
ana pon xbape fasih...
tkot nk ckp lbih2 kat cni..
nnti slah plak..
hehehe...
kdg2 jenis org cmni dia xtau,or trlepas pndg..
kite doakn la mndapat hidayah dr ALLAH..
Amin..
salam perrkenalan..
ana shikin